29 de juliol 2008

Bones vacances

Ja ho he dit més d'un cop, l'autèntic cap d'any és ara, el mes de juliol. Tanco temes, els nens enllesteixen el curs, i el món s'atura per poder agafar aire, impuls i energia. Fins i tot m'he acostumat a comprar-me unes agendes primes i pràctiques que van de setembre a agost. Per reblar el clau el meu aniversari és el 27 de setembre, així que tot em porta a estructurar-me de forma mental i real d'aquesta manera. El 31 de desembre és un divertimento. Així doncs l'any, el curs, el que sigui està a punt d'acabar i no em puc pas queixar.

Però el més important és que ja he tirat cordes cap endavant que fan que la tornada també vingui de gust. Busco un local a la vora de casa per poder tenir un espai més diferenciat. No sé si el trobaré, però tan sols el fet de buscar-lo m'agrada. He començat una nova col·lecció de novel·les infantils per Intermon que em tindrà entretinguda durant molts mesos, i la cosa pinta bé. Encara no en puc dir gran cosa. Al Cor de la Ciutat tot rutlla. I pel que fa al programa Mic, és el gran damnificat. He demanat deixar d'escriure guions durant un temps perquè no ho puc fer tot. M'ha costat molt i molt, perquè és un gran programa, i la gent és bona gent i gent bona. En fi, m'ho prenc com un descans i un "ja veure'm". De Supergirl només n'hi ha una i no sóc jo.

Bones vacances a tothom! Fins l'u de setembre!