29 de juliol 2008

Bones vacances

Ja ho he dit més d'un cop, l'autèntic cap d'any és ara, el mes de juliol. Tanco temes, els nens enllesteixen el curs, i el món s'atura per poder agafar aire, impuls i energia. Fins i tot m'he acostumat a comprar-me unes agendes primes i pràctiques que van de setembre a agost. Per reblar el clau el meu aniversari és el 27 de setembre, així que tot em porta a estructurar-me de forma mental i real d'aquesta manera. El 31 de desembre és un divertimento. Així doncs l'any, el curs, el que sigui està a punt d'acabar i no em puc pas queixar.

Però el més important és que ja he tirat cordes cap endavant que fan que la tornada també vingui de gust. Busco un local a la vora de casa per poder tenir un espai més diferenciat. No sé si el trobaré, però tan sols el fet de buscar-lo m'agrada. He començat una nova col·lecció de novel·les infantils per Intermon que em tindrà entretinguda durant molts mesos, i la cosa pinta bé. Encara no en puc dir gran cosa. Al Cor de la Ciutat tot rutlla. I pel que fa al programa Mic, és el gran damnificat. He demanat deixar d'escriure guions durant un temps perquè no ho puc fer tot. M'ha costat molt i molt, perquè és un gran programa, i la gent és bona gent i gent bona. En fi, m'ho prenc com un descans i un "ja veure'm". De Supergirl només n'hi ha una i no sóc jo.

Bones vacances a tothom! Fins l'u de setembre!

"Amics monstruosos" finalista del 11è Premi Atrapallibres (9 anys)

"Amics monstruosos" finalista del 11è Premi Atrapallibres (9 anys)

"L'últim violí" finalista del 10è Premi Atrapallibres (9 anys)

"L'últim violí" finalista del 10è Premi Atrapallibres (9 anys)

"Una noia N.O.R.M.A.L. s'ofereix de cangur" finalista del 16è Premi Protagonista Jove (13-14 anys)

"Una noia N.O.R.M.A.L. s'ofereix de cangur" finalista del 16è Premi Protagonista Jove (13-14 anys)