29 de setembre 2008

Llibres per tot arreu

Llibres a la tauleta de nit. Llibres al lavabo. Llibres al menjador. Llibres dins de calaixos. Llibres al despatx. A la cuina... Aquest cap de setmana m'han regalat el llibre "Una lectora poc corrent" d'Alan Bennett que explica com la reina d'Anglaterra es converteix en una lectora voraç i com aquest nou costum afecta a la seva visió del món. La reina d'Anglaterra, tal i com explica el llibre, no renta, no cuina, té els nens criats (bé o malament) i pot dedicar-se a llegir, fins i tot, mentre saluda des de la carrossa gràcies a una refinada tècnica de dissimul. Vaig tancar el llibre i el munt de llibres que tinc a casa pendents de llegir van caure de cop sobre el meu cervell. M'he fet una promesa que faig pública per temor a no complir-la. M'estaré tres o quatre mesos sense comprar, demanar, prestar cap llibre més. Un cop passat aquest període miraré com està el rebost i valoraré què fer. Ara mateix ric bastant amb el Pomponio Flato. Continuarà.

"Amics monstruosos" finalista del 11è Premi Atrapallibres (9 anys)

"Amics monstruosos" finalista del 11è Premi Atrapallibres (9 anys)

"L'últim violí" finalista del 10è Premi Atrapallibres (9 anys)

"L'últim violí" finalista del 10è Premi Atrapallibres (9 anys)

"Una noia N.O.R.M.A.L. s'ofereix de cangur" finalista del 16è Premi Protagonista Jove (13-14 anys)

"Una noia N.O.R.M.A.L. s'ofereix de cangur" finalista del 16è Premi Protagonista Jove (13-14 anys)