10 de gener 2010

El cor de la ciutat


El 23 de desembre del 2009 la sèrie “El cor de la ciutat” va passar a millor vida. Com a persona que formava part de l’equip de guionistes d’aquesta darrera temporada em va tocar una samarreta commemorativa en la que, a banda de no sé quants tècnics, directors, maquilladors, actors, etc, hi llegeixo que hi hem participat 30 guionistes. 30? Em semblen pocs. El cor ha alimentat a la major part de famílies de guionistes de dramàtic de Catalunya, així que em disposo a comptar...

  1. Carmen Abarca
  2. Laia Aguilar
  3. Pere Anglas
  4. Lluís Arcarazo
  5. Eva Baeza
  6. J.M. Benet i Jornet
  7. Xavier Berraondo
  8. Manel Bonany
  9. Marta Buchaca
  10. Jordi Calafí
  11. Anna Cammany
  12. Maite Carranza
  13. Eulàlia Carrillo
  14. Miguel Casamayor
  15. David Castillo
  16. Cristina Clemente
  17. Guillem Clua
  18. Àngels Diamond Hertz
  19. Manel Dueso
  20. Piti Español
  21. Albert Espinosa
  22. Jordi Falguera
  23. Anna Fernández
  24. Carmen Fernández
  25. Anna Fité
  26. Jordi Galceran
  27. Ignasi García
  28. Enric Gomá
  29. Xavier Guàrdia
  30. Héctor Hernández
  31. Maria Jaén
  32. Héctor Lozano
  33. Francesc Luccheti
  34. Anna Manso
  35. César Martínez
  36. Joan Marimón
  37. Joan Antoni Martín Piñol
  38. Eva Mor
  39. Carme Morell
  40. Núria Parera
  41. Oriol Paulo
  42. Marina Peña
  43. Pere Peyró
  44. Gisela Pou
  45. Gemma Rodríguez
  46. Mercè Sàrrias
  47. Lara Sendim
  48. Jordi Silva
  49. Pau Sieiro
  50. Ramon Solsona
  51. Jordi Vallejo
  52. Mireia Vidal

52. Vint-i-dos més d’aquells trenta inicials No són pocs. Un 40% de totes les persones que hem escrit la sèrie. Bé, estem acostumats a aquests oblits, per això deixo aquí la llista endreçada per ordre alfabètic. Com la majoria dels guionistes saben, de vegades, moltes, el culebrot ha estat més rere les càmeres que davant, i ara que ha tancat barraca no seria bo tornar-lo a començar amb suspicàcies sobre si m’has posat primer, o perquè estic al final o jo no vull estar al costat d’aquell que va...
Fi. El cor ha mort, visca La riera.

Nota: He refet la llista però pot ser que m’hagi deixat algú. Si és així que m’ho comuniqui i l’incorporo a la llista.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

llegir tot el bloc, bastant bo

Anna Manso ha dit...

Gràcies. Es fa el que es pot.