17 d’abril 2013

Una pistola en cada mano: la taula rodona



El dia 27 de març l'associació de guionistes a la que pertanyo, el GACl'Acadèmia del Cinema Català i la SGAE i la Fundación Autor van organitzar la taula rodona anual amb els guanyadors del Gaudí al millor guió original. Aquest any, per tant, els convidats eren Cesc Gay i Tomàs Aragay, responsables del guió de la pel·lícula Una pistola en cada mano. El GAC em va oferir moderar la taula i vaig acceptar per un seguit de motius: la pel·lícula m'havia agradat molt, el Cesc Gay i jo vam treballar plegats en un projecte d'incert destí, Les tres bessones i la màquina del món, i vaig poder veure i viure de primera mà la seva manera de treballar, i, a més, perquè tenia moltes preguntes per fer-los sobre la seva manera de treballar, en aquest projecte i en els projectes anteriors en els que han col·laborat. Sí, el Cesc Gay i el Tomàs Aragay són parella de fet creativa i tenien moltes coses per explicar-nos.

Per als que no veu poder assistir-hi aquí teniu el vídeo. Jo no l'he mirat (m'horroritza veure'm), però us puc assegurar que el contingut de les respostes és molt interessant. I espero que les preguntes també.