17 d’abril 2013

Una pistola en cada mano: la taula rodona



El dia 27 de març l'associació de guionistes a la que pertanyo, el GACl'Acadèmia del Cinema Català i la SGAE i la Fundación Autor van organitzar la taula rodona anual amb els guanyadors del Gaudí al millor guió original. Aquest any, per tant, els convidats eren Cesc Gay i Tomàs Aragay, responsables del guió de la pel·lícula Una pistola en cada mano. El GAC em va oferir moderar la taula i vaig acceptar per un seguit de motius: la pel·lícula m'havia agradat molt, el Cesc Gay i jo vam treballar plegats en un projecte d'incert destí, Les tres bessones i la màquina del món, i vaig poder veure i viure de primera mà la seva manera de treballar, i, a més, perquè tenia moltes preguntes per fer-los sobre la seva manera de treballar, en aquest projecte i en els projectes anteriors en els que han col·laborat. Sí, el Cesc Gay i el Tomàs Aragay són parella de fet creativa i tenien moltes coses per explicar-nos.

Per als que no veu poder assistir-hi aquí teniu el vídeo. Jo no l'he mirat (m'horroritza veure'm), però us puc assegurar que el contingut de les respostes és molt interessant. I espero que les preguntes també. 

 

"Amics monstruosos" finalista del 11è Premi Atrapallibres (9 anys)

"Amics monstruosos" finalista del 11è Premi Atrapallibres (9 anys)

"L'últim violí" finalista del 10è Premi Atrapallibres (9 anys)

"L'últim violí" finalista del 10è Premi Atrapallibres (9 anys)

"Una noia N.O.R.M.A.L. s'ofereix de cangur" finalista del 16è Premi Protagonista Jove (13-14 anys)

"Una noia N.O.R.M.A.L. s'ofereix de cangur" finalista del 16è Premi Protagonista Jove (13-14 anys)