25 de febrer 2008

Oh, Déu meu, ho tinc fatal!


Diablo Cody, la guionista de la pel·lícula Juno, deu dormir la mona després de la festassa que es deu haver clavat després de rebre l'Òscar al millor guió original. Em llegeixo la seva biografía i m'adono que ho tinc fatal. En lloc d'estriper al meu passat hi consta un títol de monitor de temps de lleure, en lloc de tatuatges tinc la pell solcada d'innocents pigues, i quan hauria de dedicar les neurones a fer alguna pel·lícula ocurrent, àgil, fresca i propera com Juno, em passo les hores teclejant diàlegs de la sèrie Zoo, que s'asembla a Juno com un pot de sopa Avecrem a una creació de Ferran Adrià. Em miro la foto de la dona en questió i decideixo que he de donar un tomb a la meva vida. Ara mateix em penso un nom nou. Gràcia Cody. Ai, que malament sona. Per cert Diablo, l'enhorabona, un guió collonut.