25 de juny 2009

Oració a "Els joves" (The Young Ones)


Mike, Bybian, Neil i Rick
Us invoco bons esperits
Quatre camins de saviesa
Quatre vies de riquesa

Quan em senti una nul·litat
lletja, burra, feta un nyap
Mike obliga’m adonar-me
Que sóc la reina del meu reialme

Quan la ira i la maldat
M’inundin el cap i el cor
Diré com el Neil “pau i amor”
I seré tota bondat

Quan els idiotes d’aquest món
M’ofereixin el seu menyspreu
Com el Rick, passaré de tothom
Proclamant “ja us ho fareu”

I al final la perla, el millor
En Vyvyan el destructor
El millor dels guardaespatlles
Contra bordes i desgràcies

Per Madness, si us plau, vetlleu per mi
I us pagaré unes birres i quatre ampolles de vi.
Gràcies

2 comentaris:

Pere Crisol Milian ha dit...

Genial!

Jo també en tinc una d'oda, que modestament vaig compondre farà uns vint-i-algún any, i que té reminiscències 'the_four_ones', i que tot seguit trasncric:

" Oh! Tú, criatura evoïnòmana,
deixa de cascar-te-la
car si te la masegues massa
no aconseguiràs el perdó de Déu.

Deixa el què facis
i corre a buscar l'Eva;
pren ràpid posició fetal
i segueix el nostre profeta:
en Reggie Balowsky, immortal!

Calça't les botes d'en Marcel,
el mono amb el porc
i surt a destrossar, furós! "

Continuo llegint-te...

Pere Crisol Milian ha dit...

Ei, són en Pere, de Can Vila, però la meva filla gran m'ha usurpat la personalitat bloguera...