09 de març 2007

La cool hunter



L’altra dia em va aturar una noia. Jo estava aparcant la moto i duia el casc posat amb unes ulleres de sol especials per moto. Són aquestes de la foto i et permeten treure llum de sol, però no tornar-te cega quan entrés dins un túnel.

La noia em pregunta amb veu pija “¿Te puedo hacer una foto?”. Li pregunto perquè i em respon “Soy una cool hunter”. Existeixen! Són les caçadores de tendències per revistes modernes, per publicitat, per marques comercials i una d’aquestes criatures volia fer-me una foto. Li vaig dir que sí. La volia amb el casc posat i tot.

Ara porto les ulleres pel carrer. Estic creant tendència i cal ser coherent.

Per cert, la noia no em va donar ni les gràcies. No em va estranyar gens. La simpatia, ai, és un mal negoci. Sobretot en l’àmbit professional.